image/catalog/banner_akılzeka01.png
image/catalog/banner_modeluçak02.png

Son Eklenen Ürünler

MASTER DEDECTİVE

MASTER DEDECTİVE

1.198,80TL

NEŞELİ ÇİFTLİK

NEŞELİ ÇİFTLİK

1.198,80TL

JENGA

JENGA

1.198,80TL

STICK MAN

STICK MAN

1.198,80TL

SPEEDY

SPEEDY

1.198,80TL

ÇILGIN PROFESÖR

ÇILGIN PROFESÖR

1.198,80TL

PENGUINS ON ICE

PENGUINS ON ICE

1.198,80TL


ÇOCUK KULÜBÜ BORDRO

ÖNEMLİ NOT

Satınalma İşlemi Gerçekleştikten Sonra Tarafınıza Link Bildirilecektir.




Okul sonrası etüt ve kulüplerde görev yapan eğitmen ve personelin ödemelerini kolay, hızlı ve hatasız biçimde yönetmeniz için tasarlanmış, yönetici dostu bir bordro ve raporlama çözümü.


Amacımız

BaşlıkAçıklamaFaydası
İdari Yükü AzaltmakEk ders, bordro ve ödeme süreçlerindeki karmaşayı ortadan kaldırarak bütün adımları tek panelde toplar.Daha az iş/evrak
Şeffaf ÖdemeHerkesin gördüğü, hatasız ve izlenebilir kayıtlarla adil bir ödeme akışı sağlar.Güven & izlenebilirlik
Hız & VerimlilikYinelenen hesaplamaları otomatikleştirir, tek tıkla rapor ve çıktıları hazırlar.Zaman tasarrufu
RaporlamaYönetim ve resmi işlemler için detaylı ve düzenli raporları anında oluşturur.Hazır belgeler
Neden Çocuk Kulübü?
ÖzellikNe Sunar?Kazanım
Yönetici OdaklıOkul müdürleri ve idarecilerin gerçek ihtiyaçlarına göre tasarlanmış ekranlar.Kolay kullanım
Basit ArayüzTeknik bilgi gerektirmeden birkaç tıkla tüm işlemler.Hızlı öğrenme
PerformansYoğun dönemlerde dahi akıcı ve stabil çalışma.Akıcı deneyim
GüvenKayıt bütünlüğü, yetki kontrollü erişim, denetlenebilir işlem geçmişi.Şeffaf süreç
ÇıktılarPuantaj, bordro, banka listesi ve bilanço gibi evraklar tek tıkla hazır.Hazır doküman

MASTER DEDECTİVE

MASTER DEDECTİVE  AKIL ve ZEKA KUTU OYUNU

Oyun nasıl Oynanır?

Master  Dedektif oyununda bulunan kartlar arka tarafları görülecek şekilde üst üste dizilir.
Daha sonra 9 parçadan oluşan 16x22 cm uzunluğunda basılmış şekiller 68 x 48 cm oluşturacak şekilde ortaya yerleştirilir.
Zil herkesin ulaşabileceği orta kısma yerleştirilir.
Sırasıyla en üstteki karttan başlanarak kart çevrilir.
Oyun kartındaki şekilleri zeminde ilk gören zile basar ve şekilleri gösterir.
Dikkatli olmanız gerekiyor.
Çünkü bütün resimlerim bir kaç ayrı varya sonu vardır.
İ
lk gördüğünüz şekil doğru olmayabilir.
Örneğin gördüğünüz kedi resminin hem kuyruklu hem de kuyruksuz haliyle karşılaşabilirsiniz.
Eğer kartta üç şekil varsa 3 puan 2 şekil varsa 2 puan 1 şekil varsa 1 puan eklenir.
Zile hatalı basıldığı durumda oyuna devam edilir.
Zile yanlış basan kişiye eksi puan verilmez.
En çok puan kartı toplayan oyunu kazanır.   

İÇERİK:

Oyun Kartı                  70 Adet
Zil                               1 Adet
Baskılı Mukavva Zemin


NEŞELİ ÇİFTLİK

NEŞELİ ÇİFTLİK AKIL / ZEKA ve STRATEJİ KUTU OYUNU

Neşeli Çiftlik oyunu görsel algıyı geliştiren bir dikkat oyunudur.
Oyun en az 2, en fazla 6 oyuncu ile oynanır.
Oyunun amacı, en fazla kartı toplayarak oyunu kazanmaktır.
Kutu İçeriği 60 oyun kartı (keçi, kuzu, inek, horoz, ördek) 1 adet zil.
Oyunun Oynanışı Oyuna başlamadan önce her oyuncuya eşit miktarda kart dağıtılır.
Oyun alanının ortasına her oyuncuya eşit mesafede duracak şekilde oyun zili yerleştirilir.
Yaşı en küçük olan oyuncudan başlayarak saat yönünde ilerleyecek şekilde oyuncular kendi önlerine kart açmaya başlar.
Her oyuncu tek seferde tek kart açar.
Açılan her kartla beraber oyuncular oyun alanında beş farklı hayvanın da bulunduğu zaman zile basarlar.
Oyuncu zile bastıktan sonra beş farklı hayvan görülebilir durumda ise yerdeki bütün kartları zile basan oyuncu alır.
Zile basıldığında beş hayvanın tamamı yerde açık değilse hata yapan oyuncu diğer bütün oyunculara birer kart vermek zorundadır.
Oyunu oynayan tüm oyuncular bir tur boyunca kart açmalarına rağmen yerde beş hayvan tamamlanmazsa oyuncular kendi önlerindeki kartların üzerine yeni kartlar açarlar.
Ancak her yeni kart açıldığında üzerine konulduğu kartı kapatır ve o kart oyun dışı sayılır. O kartın üzerindeki hayvanlar oyun alanına dahil sayılmazlar. Fakat zile basıp kartları almaya hak kazanan oyuncu yerdeki kartların tamamını alacaktır.
Elinde kartı biten oyuncu oyundan elenmiş sayılır, elinde kart kalanlarla oyuna devam edilir.
Eğer bir oyuncu zile hatalı bastığında elinde her oyuncuya birer adet verebilecek miktarda kart yoksa elindeki kartları dağıttıktan sonra oyun alanındaki kartlardan takviye yapılarak her oyuncunun birer kart alması sağlanır.
Oyunda son iki oyuncu kaldığında bir tarafın bütün kartları bitmesi beklenmeden, yerden beş kez kart alındığında oyun bitmiş sayılır.
Kartlar sayıldığında en fazla kartı olan oyuncu oyunu kazanır.
(Oyuncuların oyun başında karar vermesi durumunda son tur 3, 5 veya 7 olarak belirlenebilir. İstenirse bir tarafın kartlarının bitmesi beklenebilir.)
Alternatif Oynama Şekli (Kısa Oyun Modu) Oyunun kuralları yukarıda anlatıldığı gibi kabul edilir.
Ancak her oyuncunun kartının bitmesi beklenmeden, bir oyuncunun elindeki kartlar bittiğinde oyun bitmiş sayılır ve oyuncuların elindeki kartlar sayılır. Elinde en fazla sayıda kart olan oyuncu oyunu kazanır.


JENGA
1.198,80TL

kullanılabilirlik: 2-3 gün içinde

JENGA /DENGE AKIL ve ZEKA KUTU OYUNU

Ahşap jenga'nın kuralı bellidir yükseltebildiğiniz kadar yükseltin, kim devirirse kaybeder.

Tahta kulemizi yıkmadan yükselte bildiğimiz kadar yükseltmeliyiz.
Bunun için boşta duran kuleyi yıkmayacak olan tahtaları alıp üst kısma dizmelisiniz.
Arkadaşınız ile de oynayabileceğiniz güzel bir oyun.

54 parçadan oluşur ve bütün parçaların boyutları ve ağırlıkları eşittir.

Jenga Yapılmış Hali:
7 cm x 7 cm x 26 cm

Parça Ebatı:
1.30 cm x 1.30 cm x 7 cm


STICK MAN

STICK MAN / ÇÖP ADAM AKIL ve ZEKA KUTU OYUNU


SPEEDY
1.198,80TL

kullanılabilirlik: 2-3 gün içinde

SPEEDY AKIL ve ZEKA KUTU OYUNU

Speedy…  HIZLI OLAN KAZANSIN!

Boncuk dizme zeka oyununa dönüşmüştür.

2 farklı oynama şekli vardır.

Ahşap çubuk üzerine veya ipe boncukları önce dizen kazanır.
Oyun kartlarındaki 50 adet görsellere göre, sırayla ilerleyiniz.
Şekli tamamladığınızda zile basın ve SPEEDY deyin.
En çok kart toplayan oyuncu oyunu kazanır.

KAZANIMLAR:

Görsel dikkati arttırma
Görsel algıyı güçlendirme
Kısa sürede belleği geliştirme
Parça-bütün ilişkisi kurma
Şekil-zemin ilişkileri kurma becerilerini geliştirir.


ÇILGIN PROFESÖR

ÇILGIN PROFESÖR AKIL ve ZEKA KUTU OYUNU

AMAÇ
OYUN KARTINDA YER ALAN GÖREVDEKİ GİBİ MADDELERİ DOĞRU TEST TÜPLERİNE, DOĞRU SIRADA VE DİĞER OYUNCULARDAN ÖNCE AKTARARAK SIRALAMAK 

OYUN İÇERİĞİ
54 Adet  SORU KARTI 24 TOP (8'er ADET YEŞİL, MOR VE KIRMIZI)

12 Adet  DENEY TÜPÜ VE OYUN KURALLARI KILAVUZU MEVCUTTUR.

NASIL OYNANIR
HER OYUNCU BAŞLANGIÇTA 3 DENEY TÜPÜNDE 2'ŞER ADET (YEŞİL KIRMIZI VE MOR) RENKLİ TOP ALIR. GÖREV KARTLARI KARIŞTIRILARAK ORTAYA KONULUR.
TÜM OYUNCULAR HAZIR OLUNCA EN ÜSTTEKİ GÖREV KARTI AÇILIR.
GÖREV KARTINDA GÖSTERİLDİĞİ GİBİ MADDELER DÜŞÜRÜLMEDEN VE EL DEĞDİRMEDEN TÜPLERİ TÜPE AKTARILARAK DOĞRU SIRADA DİZİLİR EĞER OYUNCU TOPLARINDAN BİRİNİ DOKUNUR YA DA YERE DÜŞÜRÜRSE O TURDA BEKLEME CEZASI ALIR.
TÜPLERİNİ DOĞRU ŞEKİLDE SIRALAYAN OYUNCU "YAPTIM" DİYEREK OYUNU BİTİRİR.
TÜM OYUNCULAR SIRALAMANIN DOĞRU OLDUĞUNU ONAYLARSA OYUNCU AÇIK OLAN KARTI KAZANARAK 1 PUAN ALIR.

OYUN KAZANIMLARI
4 YAŞ VE ÜZERE ÇOÇUKLAR İÇİN GÖRSEL ALGI, DİKKAT -KONSANTRASYON HAFIZA, İNCE MOTOR BECERİLERİ, MANTIKSAL ANALİZ VE UZAMSAL DÜŞÜNME BECERİLERİNİ GELİŞTİREN HARİKA BİR OYUNDUR.


PENGUINS ON ICE

PENGUINS ON ICE AKIL ve ZEKA KUTU OYUNU

image/catalog/bannerr.jpg
simage/catalog/arabanner08.png

Sizin için Sectiklerimiz

ÇOCUK KULÜBÜ BORDRO

ÇOCUK KULÜBÜ BORDRO

3.000,00TL Vergi Hariç: 2.500,00TL

MASTER DEDECTİVE

MASTER DEDECTİVE

1.198,80TL Vergi Hariç: 999,00TL

NEŞELİ ÇİFTLİK

NEŞELİ ÇİFTLİK

1.198,80TL Vergi Hariç: 999,00TL

JENGA

JENGA

1.198,80TL Vergi Hariç: 999,00TL

STICK MAN

STICK MAN

1.198,80TL Vergi Hariç: 999,00TL

SPEEDY

SPEEDY

1.198,80TL Vergi Hariç: 999,00TL

ÇILGIN PROFESÖR

ÇILGIN PROFESÖR

1.198,80TL Vergi Hariç: 999,00TL

PENGUINS ON ICE

PENGUINS ON ICE

1.198,80TL Vergi Hariç: 999,00TL


ÇOCUK KULÜBÜ BORDRO

ÖNEMLİ NOT

Satınalma İşlemi Gerçekleştikten Sonra Tarafınıza Link Bildirilecektir.




Okul sonrası etüt ve kulüplerde görev yapan eğitmen ve personelin ödemelerini kolay, hızlı ve hatasız biçimde yönetmeniz için tasarlanmış, yönetici dostu bir bordro ve raporlama çözümü.


Amacımız

BaşlıkAçıklamaFaydası
İdari Yükü AzaltmakEk ders, bordro ve ödeme süreçlerindeki karmaşayı ortadan kaldırarak bütün adımları tek panelde toplar.Daha az iş/evrak
Şeffaf ÖdemeHerkesin gördüğü, hatasız ve izlenebilir kayıtlarla adil bir ödeme akışı sağlar.Güven & izlenebilirlik
Hız & VerimlilikYinelenen hesaplamaları otomatikleştirir, tek tıkla rapor ve çıktıları hazırlar.Zaman tasarrufu
RaporlamaYönetim ve resmi işlemler için detaylı ve düzenli raporları anında oluşturur.Hazır belgeler
Neden Çocuk Kulübü?
ÖzellikNe Sunar?Kazanım
Yönetici OdaklıOkul müdürleri ve idarecilerin gerçek ihtiyaçlarına göre tasarlanmış ekranlar.Kolay kullanım
Basit ArayüzTeknik bilgi gerektirmeden birkaç tıkla tüm işlemler.Hızlı öğrenme
PerformansYoğun dönemlerde dahi akıcı ve stabil çalışma.Akıcı deneyim
GüvenKayıt bütünlüğü, yetki kontrollü erişim, denetlenebilir işlem geçmişi.Şeffaf süreç
ÇıktılarPuantaj, bordro, banka listesi ve bilanço gibi evraklar tek tıkla hazır.Hazır doküman

MASTER DEDECTİVE

MASTER DEDECTİVE  AKIL ve ZEKA KUTU OYUNU

Oyun nasıl Oynanır?

Master  Dedektif oyununda bulunan kartlar arka tarafları görülecek şekilde üst üste dizilir.
Daha sonra 9 parçadan oluşan 16x22 cm uzunluğunda basılmış şekiller 68 x 48 cm oluşturacak şekilde ortaya yerleştirilir.
Zil herkesin ulaşabileceği orta kısma yerleştirilir.
Sırasıyla en üstteki karttan başlanarak kart çevrilir.
Oyun kartındaki şekilleri zeminde ilk gören zile basar ve şekilleri gösterir.
Dikkatli olmanız gerekiyor.
Çünkü bütün resimlerim bir kaç ayrı varya sonu vardır.
İ
lk gördüğünüz şekil doğru olmayabilir.
Örneğin gördüğünüz kedi resminin hem kuyruklu hem de kuyruksuz haliyle karşılaşabilirsiniz.
Eğer kartta üç şekil varsa 3 puan 2 şekil varsa 2 puan 1 şekil varsa 1 puan eklenir.
Zile hatalı basıldığı durumda oyuna devam edilir.
Zile yanlış basan kişiye eksi puan verilmez.
En çok puan kartı toplayan oyunu kazanır.   

İÇERİK:

Oyun Kartı                  70 Adet
Zil                               1 Adet
Baskılı Mukavva Zemin


NEŞELİ ÇİFTLİK

NEŞELİ ÇİFTLİK AKIL / ZEKA ve STRATEJİ KUTU OYUNU

Neşeli Çiftlik oyunu görsel algıyı geliştiren bir dikkat oyunudur.
Oyun en az 2, en fazla 6 oyuncu ile oynanır.
Oyunun amacı, en fazla kartı toplayarak oyunu kazanmaktır.
Kutu İçeriği 60 oyun kartı (keçi, kuzu, inek, horoz, ördek) 1 adet zil.
Oyunun Oynanışı Oyuna başlamadan önce her oyuncuya eşit miktarda kart dağıtılır.
Oyun alanının ortasına her oyuncuya eşit mesafede duracak şekilde oyun zili yerleştirilir.
Yaşı en küçük olan oyuncudan başlayarak saat yönünde ilerleyecek şekilde oyuncular kendi önlerine kart açmaya başlar.
Her oyuncu tek seferde tek kart açar.
Açılan her kartla beraber oyuncular oyun alanında beş farklı hayvanın da bulunduğu zaman zile basarlar.
Oyuncu zile bastıktan sonra beş farklı hayvan görülebilir durumda ise yerdeki bütün kartları zile basan oyuncu alır.
Zile basıldığında beş hayvanın tamamı yerde açık değilse hata yapan oyuncu diğer bütün oyunculara birer kart vermek zorundadır.
Oyunu oynayan tüm oyuncular bir tur boyunca kart açmalarına rağmen yerde beş hayvan tamamlanmazsa oyuncular kendi önlerindeki kartların üzerine yeni kartlar açarlar.
Ancak her yeni kart açıldığında üzerine konulduğu kartı kapatır ve o kart oyun dışı sayılır. O kartın üzerindeki hayvanlar oyun alanına dahil sayılmazlar. Fakat zile basıp kartları almaya hak kazanan oyuncu yerdeki kartların tamamını alacaktır.
Elinde kartı biten oyuncu oyundan elenmiş sayılır, elinde kart kalanlarla oyuna devam edilir.
Eğer bir oyuncu zile hatalı bastığında elinde her oyuncuya birer adet verebilecek miktarda kart yoksa elindeki kartları dağıttıktan sonra oyun alanındaki kartlardan takviye yapılarak her oyuncunun birer kart alması sağlanır.
Oyunda son iki oyuncu kaldığında bir tarafın bütün kartları bitmesi beklenmeden, yerden beş kez kart alındığında oyun bitmiş sayılır.
Kartlar sayıldığında en fazla kartı olan oyuncu oyunu kazanır.
(Oyuncuların oyun başında karar vermesi durumunda son tur 3, 5 veya 7 olarak belirlenebilir. İstenirse bir tarafın kartlarının bitmesi beklenebilir.)
Alternatif Oynama Şekli (Kısa Oyun Modu) Oyunun kuralları yukarıda anlatıldığı gibi kabul edilir.
Ancak her oyuncunun kartının bitmesi beklenmeden, bir oyuncunun elindeki kartlar bittiğinde oyun bitmiş sayılır ve oyuncuların elindeki kartlar sayılır. Elinde en fazla sayıda kart olan oyuncu oyunu kazanır.


JENGA
1.198,80TL

kullanılabilirlik: 2-3 gün içinde

JENGA /DENGE AKIL ve ZEKA KUTU OYUNU

Ahşap jenga'nın kuralı bellidir yükseltebildiğiniz kadar yükseltin, kim devirirse kaybeder.

Tahta kulemizi yıkmadan yükselte bildiğimiz kadar yükseltmeliyiz.
Bunun için boşta duran kuleyi yıkmayacak olan tahtaları alıp üst kısma dizmelisiniz.
Arkadaşınız ile de oynayabileceğiniz güzel bir oyun.

54 parçadan oluşur ve bütün parçaların boyutları ve ağırlıkları eşittir.

Jenga Yapılmış Hali:
7 cm x 7 cm x 26 cm

Parça Ebatı:
1.30 cm x 1.30 cm x 7 cm


STICK MAN

STICK MAN / ÇÖP ADAM AKIL ve ZEKA KUTU OYUNU


SPEEDY
1.198,80TL

kullanılabilirlik: 2-3 gün içinde

SPEEDY AKIL ve ZEKA KUTU OYUNU

Speedy…  HIZLI OLAN KAZANSIN!

Boncuk dizme zeka oyununa dönüşmüştür.

2 farklı oynama şekli vardır.

Ahşap çubuk üzerine veya ipe boncukları önce dizen kazanır.
Oyun kartlarındaki 50 adet görsellere göre, sırayla ilerleyiniz.
Şekli tamamladığınızda zile basın ve SPEEDY deyin.
En çok kart toplayan oyuncu oyunu kazanır.

KAZANIMLAR:

Görsel dikkati arttırma
Görsel algıyı güçlendirme
Kısa sürede belleği geliştirme
Parça-bütün ilişkisi kurma
Şekil-zemin ilişkileri kurma becerilerini geliştirir.


ÇILGIN PROFESÖR

ÇILGIN PROFESÖR AKIL ve ZEKA KUTU OYUNU

AMAÇ
OYUN KARTINDA YER ALAN GÖREVDEKİ GİBİ MADDELERİ DOĞRU TEST TÜPLERİNE, DOĞRU SIRADA VE DİĞER OYUNCULARDAN ÖNCE AKTARARAK SIRALAMAK 

OYUN İÇERİĞİ
54 Adet  SORU KARTI 24 TOP (8'er ADET YEŞİL, MOR VE KIRMIZI)

12 Adet  DENEY TÜPÜ VE OYUN KURALLARI KILAVUZU MEVCUTTUR.

NASIL OYNANIR
HER OYUNCU BAŞLANGIÇTA 3 DENEY TÜPÜNDE 2'ŞER ADET (YEŞİL KIRMIZI VE MOR) RENKLİ TOP ALIR. GÖREV KARTLARI KARIŞTIRILARAK ORTAYA KONULUR.
TÜM OYUNCULAR HAZIR OLUNCA EN ÜSTTEKİ GÖREV KARTI AÇILIR.
GÖREV KARTINDA GÖSTERİLDİĞİ GİBİ MADDELER DÜŞÜRÜLMEDEN VE EL DEĞDİRMEDEN TÜPLERİ TÜPE AKTARILARAK DOĞRU SIRADA DİZİLİR EĞER OYUNCU TOPLARINDAN BİRİNİ DOKUNUR YA DA YERE DÜŞÜRÜRSE O TURDA BEKLEME CEZASI ALIR.
TÜPLERİNİ DOĞRU ŞEKİLDE SIRALAYAN OYUNCU "YAPTIM" DİYEREK OYUNU BİTİRİR.
TÜM OYUNCULAR SIRALAMANIN DOĞRU OLDUĞUNU ONAYLARSA OYUNCU AÇIK OLAN KARTI KAZANARAK 1 PUAN ALIR.

OYUN KAZANIMLARI
4 YAŞ VE ÜZERE ÇOÇUKLAR İÇİN GÖRSEL ALGI, DİKKAT -KONSANTRASYON HAFIZA, İNCE MOTOR BECERİLERİ, MANTIKSAL ANALİZ VE UZAMSAL DÜŞÜNME BECERİLERİNİ GELİŞTİREN HARİKA BİR OYUNDUR.


PENGUINS ON ICE

PENGUINS ON ICE AKIL ve ZEKA KUTU OYUNU

REVERSE-DAMA OYUNU

REVERSE-DAMA OYUNU

370,00TL Vergi Hariç: 370,00TL

WİSC-R  ZEKA TESTİ ÇANTASI

WİSC-R ZEKA TESTİ ÇANTASI

2.000,00TL Vergi Hariç: 2.000,00TL

PM Model ARI Lastik Motorlu MODEL UÇAK

PM Model ARI Lastik Motorlu MODEL UÇAK

1.198,80TL Vergi Hariç: 999,00TL

STANFORD BİNET UYGULAYICI TEST ÇANTASI

STANFORD BİNET UYGULAYICI TEST ÇANTASI

2.099,00TL Vergi Hariç: 2.099,00TL

ÇOCUK KULÜBÜ BORDRO

ÇOCUK KULÜBÜ BORDRO

3.000,00TL Vergi Hariç: 2.500,00TL

WISC-R YÜZ Puzzle

WISC-R YÜZ Puzzle

300,00TL Vergi Hariç: 250,00TL

WISC-R ARABA Puzzle

WISC-R ARABA Puzzle

300,00TL Vergi Hariç: 250,00TL

WISC-R AT Puzzle

WISC-R AT Puzzle

300,00TL Vergi Hariç: 250,00TL


REVERSE-DAMA OYUNU

REVERSE - DAMA OYUNU  /Ahşap Tabla 

REVERSE

Nasıl Oynanır?

-Reverse oyunu (8x8) 64 kareden oluşan özel bir oyun tahtası üzerinde 2 kişi ile oynanan zeka ve strateji oyunudur.

-Reverse oyunu özel bir yüzü siyah diğer yüzü beyaz oyun taşları/pulları ile oynanır. 
-Başlangıçta oyun tahtasının ortasındaki 4 kareye sırayla siyah ve beyaz taş/pul konur. 
-Her oyuncunun 32 adet taşı/pulu vardır ve sırası gelen oyuncu taşlarını oyun tahtasına yerleştirir. 
-Her oyuncu sırası geldikçe rakip oyuncunun taşının/pulunun yanına taş koyar. 
-Amaç rakibin taşının/pulunun rengini kendi rengine çevirmektir. 
akibin taşları/pulları yatay, dikey ve çapraz olarak kuşatılabilir. 
-İki aynı renk taşın/pulun arasında kalan rakip taşın/pulun rengi kendi rengine çevrilir. 

-Oyunda amaç oyun tahtasının üzerinde en çok alanı kaplamaktır. 
-Rakip oyuncunun taşının/pulunun rengini çeviremeyen hamle geçersizdir. 

-Eğer oyunculardan birisi renk değiştirecek hamle yapamazsa hamle sırası rakibe geçer. 
-İki oyuncu da hiç bir taşın/pulun rengini çeviremeyecek konuma gelmişse oyun biter. 
-Oyun tahtasında en çok hangi renk taş varsa o renkteki taşlara sahip oyuncu oyunu kazanır. 
  

DAMA OYUNU

Nasıl Oynanır?


-Türk damasında taşların hareketi çapraz damanın aksine düz şekildedir. 
-Kareler boş olmak üzere taşlar ileriye, sağa ve sola birer kare hareket edebilirler. 
-Geriye doğru hareket edilemez. 
-Oyuna beyaz taşlara sahip oyuncu başlar. 
-Oyundaki bütün taşların amacı rakibin en son karesine, ki bu kare beyaz için sekizinci siyah için birinci karedir, ulaşıp dama olmaktır. 
-Dama taşının değeri 5 adet normal taş değerinde olarak görülür. 
-Yani bu durumda stratejik olarak bir yoz taşı dama yapmak için 5 adet normal taş feda edilebilir. 
-Dama olan bir normal taş geriye doğru oynayabilme yeteneği kazanır. 
-Birden fazla taş almak şartı ile L şeklinde hareket edebilir. 
-Fakat ard arda dizili taşları sırayla alma hareketini dama yapamaz. 


WİSC-R  ZEKA TESTİ ÇANTASI

WİSC-R  ZEKA TESTİ UYGULAYICI ÇANTASI


Wisc-R zeka testi kimlere uygulanır?
Wisc-R zekâ testi; 6 ile 16 yaş aralığına uygulanabilen bir zeka testidir.


Wisc-R zeka testi uygulama suresi nedir?
Wisc-R zeka testi bireysel olarak uygulanır. Wisc-R zeka testinin uygulama süresi ortalama olarak 70 ile 120 dk. arasında sürmektedir.


Wisc-R zeka testini kimler uygulayabilir?
Wisc-R zeka testini alan eğitimini tamamladıktan sonra üniversite yada dernek onaylı Wisc-R zeka testi uygulayıcı eğitimine katılıp başarı sertifikası alan psikologlar, psikolojik danışmanlar ve aile danışmanları uygulayabilirler.


WISC-R Zeka Testi, mutlaka “Wisc-R zeka testi uygulayıcı sertifikası” olan kişi ya da kurumların yapması gereken bir test türüdür. Çocuğunuza uygulanacak olan WISC-R Zeka

Testini gerçekleştiren bazı kurumlar aşağıda yer almaktadır:

• Rehberlik – Araştırma Merkezleri,
• Bilim – Sanat Merkezleri – (BİLSEM):
• Aile Danışmanlık Merkezleri
• Üniversite hastaneleri ile bazı araştırma hastaneleri bu zekâ testini başarılı bir şekilde uygulamaktadır.


WİSC-R TESTİ UYGULAMASI ÖNCESİNDE AİLEYE ÖNERİLER

Wisc-r Zeka Testi Uygulamasında test uygulanacak birey;

• Aç olmamalıdır
• Dinlenmiş olmalıdır
• Uykusunu almış olmalıdır
• Hasta olmamalıdır.
• Rahat kıyafetler tercih edilmelidir.


Zeka Testinin sonucunu etkileyecek tüm bu koşulların sağlanmış olması gerekir Bu koşulların yerine getirilmemesi testin sağlığı açısından olumsuz bir durum oluşturur.


Ayrıca kaygı, gerilim, endişe ve tehdit algısına neden olabileceğinden çocuğa zeka testine götürüldüğü de söylenmemelidir. Çocuk uygulamaya getirilirken “test, zeka testi, sınav” gibi terimler duymamalıdır. Bunun yanında çocuğa “İyi yap, dikkatli yap, iyi dinle” gibi kaygı arttırıcı komutlar verilmemelidir.


Wisc-R Zeka Testi Uygulayıcı Çanta İçeriği:
• Resim Tamamlama
• Küplerle Desen (desenli küpler)
• Şekil Tamamlama (5 Şekil)
o At
o Çocuk
o Araba
o Yüz
o Elma
• Resim Düzenleme
• Kontrol Tablosu


WİSC-R ZEKA TESTİ ÇANTASI içindeki materyaller;


* Resim Tamamlama Puzzle Görseller, 3mm Ham MDF Lazer Kesim olarak kilit torba içerisinde ayrı ayrı,
* Küpler, ahşap olup, kırmızı ve beyaz renklere boyalı olarak paketli,
* Çanta, daha kullanışlı olabilmesi için omuz kayış askılı Kalın Ham Bez Postacı Çantası olarak sevk edilmektedir.


PM Model ARI Lastik Motorlu MODEL UÇAK

ARI PM Model Lastik Motorlu UÇAK

Lazer Kesim


ARI Lastik Motorlu PM MODEL UÇAK -Lazer Kesim

ARI, Lastik motorlu, Çubuk Gövdeli, Demonte Serbest Uçuş Modeli Lazer Kesim

ÖLÇÜ     : 46*36 cm

Tipi        : Demonte Kit

Malzeme : Balsa Ahşap


İÇİNDEKİLER:

Balsa Ahşap Çıtalar

1 Adet Japon Kağıdı

1 Adet Montaj Kılavuzu

ÖZELLİKLERİ:

Demonte Ahşap Parçalardan oluşmuştur.

Yüzeylerin kaplanması için japon kağıdı kullanılmaktadır.

İçerisindeki montaj kılavuzu ile gerekli birleştirme işlemlerini kolayca yapabilirsiniz.


HAKKINDA:

ARI Modelimiz özel kanat tasarımı nedeniyle özellikle modelciliğe başlamak için ideal bir başlayanlar için model uçak yapımında en büyük sorun kanat uçlarının çarpık yapılmasıdır;

ARI modelinde böyle bir sorun yaşamayacaksınız Klasik 2,5*5mm. balsa çıtaların bir maket bıçağı veya tek taraflı özel jiletler ile plana göre kesilip, yapıştırılması ile yapılır. ARI Modeli kolay yapılan ve çok güzel uçan bir modeldir.


NOT: Yapımı için gereken maket bıçağı, tek yan jilet, yapıştırıcı, toplu iğne, zımpara kağıdı ve benzeri ürünler kit içinde bulunmaz. 


STANFORD BİNET UYGULAYICI TEST ÇANTASI

STANFORD BİNET UYGULAYICI TEST ÇANTASI


STANFORD BiNET NEDİR?
Bireylerin zekâ düzeylerini belirlemek amacıyla uygulanan bireysel zekâ testidir. Uygulama sonucunda bireye ait zekâ yaşı ve zekâ bölümü elde edilmektedir. Süreye dayalı bir test değildir.


TESTİN TARİHÇESİ
İlk “zekâ testi” Alfred Binet ve çalışma arkadaşı Theodore Simon tarafından zihinsel gerilik ya da öğrenme güçlüğü olan çocukları tespit etmek için geliştirilmiştir.
İlk Binet-Simon ölçeği 1905’te yayınlanmıştır. Binet, zekâ yaşı kavramını geliştirdi. Buna göre 4 yaşındaki çocukların ortalaması düzeyinde sonuç elde eden bir çocuğun zeka yaşı 4; 12 yaş grubunun ortalaması düzeyinde sonuç elde eden bir çocuğun zeka yaşı ise 12’dir. Sonraki 10 yıl içinde birçok Binet uyarlaması gerçekleştirilmiştir.


Bunlar arasında en bilineni Stanford Üniversitesi’nde L. M. Terman tarafından geliştirilip 1926’da yayınlanan testtir. Terman ünlü zekâ bölümü (ZB) terimini ortaya koymuştur. ZB zekâya sayısal bir değer vermek üzere kullanılmaktadır ve ortalama bir insanın zekâsı 100 kabul edilmektedir.


Stanford-Binet zekâ ölçeği 1916’dan bu yana çeşitli nedenlerle dört kez gözden geçirilmiştir.
Testin 1937 yılında gözden geçirilen versiyonu Refia Şemin tarafından ele alınmış ve 1965 yılında İstanbul çocukları üzerinde çalışarak Türkçe’ye çevrilmiştir. Şu anda Türkiye’de bu test uygulanmaktadır.


Çanta İçeriği:


* Kırmızı Ceketli Çocuk
* Test Formu
* Yaş Grupları Uygulama Kitapçığı
* Resim Tanımlama Kitapçığı
* Nesne Tanımlama Kitapçığı
* Şekil Tahtası
* 12 Adet Büyük Küp
* 16 Adet Küçük Küp
* 16 Adet Silindir
* 16 Adet Küre
* 3 Adet Klavuz İp
* 1 Adet Kısa Çubuk
* 1 Adet Uzun Çubuk


Stanford Binet Çantası Zeka Testi Materyalinin Yanında Oyuncaklar – Protokol Kağıdı verilmemektedir.


Ek Açıklamalar:
- Parçalar kilitli torbalar içinde, tüm ürünler kullanış ve rahat taşınabilmesi açsından çıtçıt zarf dosya içerisinde koldan asmalı kalın ham bez postacı çantası ile sevk edilmektedir.


ÇOCUK KULÜBÜ BORDRO

ÖNEMLİ NOT

Satınalma İşlemi Gerçekleştikten Sonra Tarafınıza Link Bildirilecektir.




Okul sonrası etüt ve kulüplerde görev yapan eğitmen ve personelin ödemelerini kolay, hızlı ve hatasız biçimde yönetmeniz için tasarlanmış, yönetici dostu bir bordro ve raporlama çözümü.


Amacımız

BaşlıkAçıklamaFaydası
İdari Yükü AzaltmakEk ders, bordro ve ödeme süreçlerindeki karmaşayı ortadan kaldırarak bütün adımları tek panelde toplar.Daha az iş/evrak
Şeffaf ÖdemeHerkesin gördüğü, hatasız ve izlenebilir kayıtlarla adil bir ödeme akışı sağlar.Güven & izlenebilirlik
Hız & VerimlilikYinelenen hesaplamaları otomatikleştirir, tek tıkla rapor ve çıktıları hazırlar.Zaman tasarrufu
RaporlamaYönetim ve resmi işlemler için detaylı ve düzenli raporları anında oluşturur.Hazır belgeler
Neden Çocuk Kulübü?
ÖzellikNe Sunar?Kazanım
Yönetici OdaklıOkul müdürleri ve idarecilerin gerçek ihtiyaçlarına göre tasarlanmış ekranlar.Kolay kullanım
Basit ArayüzTeknik bilgi gerektirmeden birkaç tıkla tüm işlemler.Hızlı öğrenme
PerformansYoğun dönemlerde dahi akıcı ve stabil çalışma.Akıcı deneyim
GüvenKayıt bütünlüğü, yetki kontrollü erişim, denetlenebilir işlem geçmişi.Şeffaf süreç
ÇıktılarPuantaj, bordro, banka listesi ve bilanço gibi evraklar tek tıkla hazır.Hazır doküman

WISC-R YÜZ Puzzle

WISC-R ZEKA ÖLÇEĞİ TESTİ PARÇA BİRLEŞTİRME PUZZLE

İNSAN YÜZ FİGÜRÜ

MDF 3mm Ahşaptan lazer kesim olarak imal edilmiştir.

* Yerli üretimdir.


WISC-R ARABA Puzzle

WISC-R ZEKA ÖLÇEĞİ TESTİ PARÇA BİRLEŞTİRME PUZZLE

ARABA


* MDF 3mm Ahşaptan lazer kesim olarak imal edilmiştir.

* Yerli üretimdir.




WISC-R AT Puzzle

WISC-R ZEKA ÖLÇEĞİ TESTİ PARÇA BİRLEŞTİRME PUZZLE

AT

MDF 3mm Ahşaptan lazer kesim olarak imal edilmiştir.

* Yerli üretimdir.

WİSC-R  ZEKA TESTİ ÇANTASI

WİSC-R ZEKA TESTİ ÇANTASI

2.000,00TL Vergi Hariç: 2.000,00TL

STANFORD BİNET UYGULAYICI TEST ÇANTASI

STANFORD BİNET UYGULAYICI TEST ÇANTASI

2.099,00TL Vergi Hariç: 2.099,00TL

REVERSE-DAMA OYUNU

REVERSE-DAMA OYUNU

370,00TL Vergi Hariç: 370,00TL

PM Model ARI Lastik Motorlu MODEL UÇAK

PM Model ARI Lastik Motorlu MODEL UÇAK

1.198,80TL Vergi Hariç: 999,00TL

PİLOT PM Model UÇAK

PİLOT PM Model UÇAK

0,00TL Vergi Hariç: 0,00TL

WISC-R  RESİM SIRALAMA KARTLARI

WISC-R RESİM SIRALAMA KARTLARI

480,00TL Vergi Hariç: 400,00TL

WISC-R ARABA Puzzle

WISC-R ARABA Puzzle

300,00TL Vergi Hariç: 250,00TL

WISC-R YÜZ Puzzle

WISC-R YÜZ Puzzle

300,00TL Vergi Hariç: 250,00TL


WİSC-R  ZEKA TESTİ ÇANTASI

WİSC-R  ZEKA TESTİ UYGULAYICI ÇANTASI


Wisc-R zeka testi kimlere uygulanır?
Wisc-R zekâ testi; 6 ile 16 yaş aralığına uygulanabilen bir zeka testidir.


Wisc-R zeka testi uygulama suresi nedir?
Wisc-R zeka testi bireysel olarak uygulanır. Wisc-R zeka testinin uygulama süresi ortalama olarak 70 ile 120 dk. arasında sürmektedir.


Wisc-R zeka testini kimler uygulayabilir?
Wisc-R zeka testini alan eğitimini tamamladıktan sonra üniversite yada dernek onaylı Wisc-R zeka testi uygulayıcı eğitimine katılıp başarı sertifikası alan psikologlar, psikolojik danışmanlar ve aile danışmanları uygulayabilirler.


WISC-R Zeka Testi, mutlaka “Wisc-R zeka testi uygulayıcı sertifikası” olan kişi ya da kurumların yapması gereken bir test türüdür. Çocuğunuza uygulanacak olan WISC-R Zeka

Testini gerçekleştiren bazı kurumlar aşağıda yer almaktadır:

• Rehberlik – Araştırma Merkezleri,
• Bilim – Sanat Merkezleri – (BİLSEM):
• Aile Danışmanlık Merkezleri
• Üniversite hastaneleri ile bazı araştırma hastaneleri bu zekâ testini başarılı bir şekilde uygulamaktadır.


WİSC-R TESTİ UYGULAMASI ÖNCESİNDE AİLEYE ÖNERİLER

Wisc-r Zeka Testi Uygulamasında test uygulanacak birey;

• Aç olmamalıdır
• Dinlenmiş olmalıdır
• Uykusunu almış olmalıdır
• Hasta olmamalıdır.
• Rahat kıyafetler tercih edilmelidir.


Zeka Testinin sonucunu etkileyecek tüm bu koşulların sağlanmış olması gerekir Bu koşulların yerine getirilmemesi testin sağlığı açısından olumsuz bir durum oluşturur.


Ayrıca kaygı, gerilim, endişe ve tehdit algısına neden olabileceğinden çocuğa zeka testine götürüldüğü de söylenmemelidir. Çocuk uygulamaya getirilirken “test, zeka testi, sınav” gibi terimler duymamalıdır. Bunun yanında çocuğa “İyi yap, dikkatli yap, iyi dinle” gibi kaygı arttırıcı komutlar verilmemelidir.


Wisc-R Zeka Testi Uygulayıcı Çanta İçeriği:
• Resim Tamamlama
• Küplerle Desen (desenli küpler)
• Şekil Tamamlama (5 Şekil)
o At
o Çocuk
o Araba
o Yüz
o Elma
• Resim Düzenleme
• Kontrol Tablosu


WİSC-R ZEKA TESTİ ÇANTASI içindeki materyaller;


* Resim Tamamlama Puzzle Görseller, 3mm Ham MDF Lazer Kesim olarak kilit torba içerisinde ayrı ayrı,
* Küpler, ahşap olup, kırmızı ve beyaz renklere boyalı olarak paketli,
* Çanta, daha kullanışlı olabilmesi için omuz kayış askılı Kalın Ham Bez Postacı Çantası olarak sevk edilmektedir.


STANFORD BİNET UYGULAYICI TEST ÇANTASI

STANFORD BİNET UYGULAYICI TEST ÇANTASI


STANFORD BiNET NEDİR?
Bireylerin zekâ düzeylerini belirlemek amacıyla uygulanan bireysel zekâ testidir. Uygulama sonucunda bireye ait zekâ yaşı ve zekâ bölümü elde edilmektedir. Süreye dayalı bir test değildir.


TESTİN TARİHÇESİ
İlk “zekâ testi” Alfred Binet ve çalışma arkadaşı Theodore Simon tarafından zihinsel gerilik ya da öğrenme güçlüğü olan çocukları tespit etmek için geliştirilmiştir.
İlk Binet-Simon ölçeği 1905’te yayınlanmıştır. Binet, zekâ yaşı kavramını geliştirdi. Buna göre 4 yaşındaki çocukların ortalaması düzeyinde sonuç elde eden bir çocuğun zeka yaşı 4; 12 yaş grubunun ortalaması düzeyinde sonuç elde eden bir çocuğun zeka yaşı ise 12’dir. Sonraki 10 yıl içinde birçok Binet uyarlaması gerçekleştirilmiştir.


Bunlar arasında en bilineni Stanford Üniversitesi’nde L. M. Terman tarafından geliştirilip 1926’da yayınlanan testtir. Terman ünlü zekâ bölümü (ZB) terimini ortaya koymuştur. ZB zekâya sayısal bir değer vermek üzere kullanılmaktadır ve ortalama bir insanın zekâsı 100 kabul edilmektedir.


Stanford-Binet zekâ ölçeği 1916’dan bu yana çeşitli nedenlerle dört kez gözden geçirilmiştir.
Testin 1937 yılında gözden geçirilen versiyonu Refia Şemin tarafından ele alınmış ve 1965 yılında İstanbul çocukları üzerinde çalışarak Türkçe’ye çevrilmiştir. Şu anda Türkiye’de bu test uygulanmaktadır.


Çanta İçeriği:


* Kırmızı Ceketli Çocuk
* Test Formu
* Yaş Grupları Uygulama Kitapçığı
* Resim Tanımlama Kitapçığı
* Nesne Tanımlama Kitapçığı
* Şekil Tahtası
* 12 Adet Büyük Küp
* 16 Adet Küçük Küp
* 16 Adet Silindir
* 16 Adet Küre
* 3 Adet Klavuz İp
* 1 Adet Kısa Çubuk
* 1 Adet Uzun Çubuk


Stanford Binet Çantası Zeka Testi Materyalinin Yanında Oyuncaklar – Protokol Kağıdı verilmemektedir.


Ek Açıklamalar:
- Parçalar kilitli torbalar içinde, tüm ürünler kullanış ve rahat taşınabilmesi açsından çıtçıt zarf dosya içerisinde koldan asmalı kalın ham bez postacı çantası ile sevk edilmektedir.


REVERSE-DAMA OYUNU

REVERSE - DAMA OYUNU  /Ahşap Tabla 

REVERSE

Nasıl Oynanır?

-Reverse oyunu (8x8) 64 kareden oluşan özel bir oyun tahtası üzerinde 2 kişi ile oynanan zeka ve strateji oyunudur.

-Reverse oyunu özel bir yüzü siyah diğer yüzü beyaz oyun taşları/pulları ile oynanır. 
-Başlangıçta oyun tahtasının ortasındaki 4 kareye sırayla siyah ve beyaz taş/pul konur. 
-Her oyuncunun 32 adet taşı/pulu vardır ve sırası gelen oyuncu taşlarını oyun tahtasına yerleştirir. 
-Her oyuncu sırası geldikçe rakip oyuncunun taşının/pulunun yanına taş koyar. 
-Amaç rakibin taşının/pulunun rengini kendi rengine çevirmektir. 
akibin taşları/pulları yatay, dikey ve çapraz olarak kuşatılabilir. 
-İki aynı renk taşın/pulun arasında kalan rakip taşın/pulun rengi kendi rengine çevrilir. 

-Oyunda amaç oyun tahtasının üzerinde en çok alanı kaplamaktır. 
-Rakip oyuncunun taşının/pulunun rengini çeviremeyen hamle geçersizdir. 

-Eğer oyunculardan birisi renk değiştirecek hamle yapamazsa hamle sırası rakibe geçer. 
-İki oyuncu da hiç bir taşın/pulun rengini çeviremeyecek konuma gelmişse oyun biter. 
-Oyun tahtasında en çok hangi renk taş varsa o renkteki taşlara sahip oyuncu oyunu kazanır. 
  

DAMA OYUNU

Nasıl Oynanır?


-Türk damasında taşların hareketi çapraz damanın aksine düz şekildedir. 
-Kareler boş olmak üzere taşlar ileriye, sağa ve sola birer kare hareket edebilirler. 
-Geriye doğru hareket edilemez. 
-Oyuna beyaz taşlara sahip oyuncu başlar. 
-Oyundaki bütün taşların amacı rakibin en son karesine, ki bu kare beyaz için sekizinci siyah için birinci karedir, ulaşıp dama olmaktır. 
-Dama taşının değeri 5 adet normal taş değerinde olarak görülür. 
-Yani bu durumda stratejik olarak bir yoz taşı dama yapmak için 5 adet normal taş feda edilebilir. 
-Dama olan bir normal taş geriye doğru oynayabilme yeteneği kazanır. 
-Birden fazla taş almak şartı ile L şeklinde hareket edebilir. 
-Fakat ard arda dizili taşları sırayla alma hareketini dama yapamaz. 


PM Model ARI Lastik Motorlu MODEL UÇAK

ARI PM Model Lastik Motorlu UÇAK

Lazer Kesim


ARI Lastik Motorlu PM MODEL UÇAK -Lazer Kesim

ARI, Lastik motorlu, Çubuk Gövdeli, Demonte Serbest Uçuş Modeli Lazer Kesim

ÖLÇÜ     : 46*36 cm

Tipi        : Demonte Kit

Malzeme : Balsa Ahşap


İÇİNDEKİLER:

Balsa Ahşap Çıtalar

1 Adet Japon Kağıdı

1 Adet Montaj Kılavuzu

ÖZELLİKLERİ:

Demonte Ahşap Parçalardan oluşmuştur.

Yüzeylerin kaplanması için japon kağıdı kullanılmaktadır.

İçerisindeki montaj kılavuzu ile gerekli birleştirme işlemlerini kolayca yapabilirsiniz.


HAKKINDA:

ARI Modelimiz özel kanat tasarımı nedeniyle özellikle modelciliğe başlamak için ideal bir başlayanlar için model uçak yapımında en büyük sorun kanat uçlarının çarpık yapılmasıdır;

ARI modelinde böyle bir sorun yaşamayacaksınız Klasik 2,5*5mm. balsa çıtaların bir maket bıçağı veya tek taraflı özel jiletler ile plana göre kesilip, yapıştırılması ile yapılır. ARI Modeli kolay yapılan ve çok güzel uçan bir modeldir.


NOT: Yapımı için gereken maket bıçağı, tek yan jilet, yapıştırıcı, toplu iğne, zımpara kağıdı ve benzeri ürünler kit içinde bulunmaz. 


PİLOT PM Model UÇAK

Pilot Lastik Motorlu Balsa Model Uçak


Pilot modeli gövdeli, lastik motorlu bir modeldir. Pilot modeli tamamen balsa ağacından ve lazer kesim bir modeldir.

Modelin kutusunda CNC de bükülmüş iniş takım teli, plastik pervane, plastik tekerlekler, plastik başlık, plastik arka tekerlek, plastik kanat bağlama pimleri vardır.

Pilot Modeli eğer plana uygun yapılırsa çok güzel uçmaktadır.

Kanat açıklığı: 53,5 cm. ,Gövde boyu: 39 cm.


NOT: Yapımı için gereken maket bıçağı, tek yan jilet, yapıştırıcı, toplu iğne, zımpara kağıdı ve benzeri ürünler kit içinde bulunmaz. 


WISC-R  RESİM SIRALAMA KARTLARI

WISC-R ZEKA ÖLÇEĞİ TESTİ RESİM SIRALAMA KARTLARI

Resim Sıralama Kartları

*350gr. Mat Parlak Selefon Kaplamalı Amerikan Bristol Kartona Baskı

*350gr. Mat Parlak Selefon Kaplamalı Amerikan Bristol Karton Renkli Seperatör

WISC-R ARABA Puzzle

WISC-R ZEKA ÖLÇEĞİ TESTİ PARÇA BİRLEŞTİRME PUZZLE

ARABA


* MDF 3mm Ahşaptan lazer kesim olarak imal edilmiştir.

* Yerli üretimdir.




WISC-R YÜZ Puzzle

WISC-R ZEKA ÖLÇEĞİ TESTİ PARÇA BİRLEŞTİRME PUZZLE

İNSAN YÜZ FİGÜRÜ

MDF 3mm Ahşaptan lazer kesim olarak imal edilmiştir.

* Yerli üretimdir.